faryabi - فیس کرمان شبکه اجتماعی استان کرمان
اینترنت مکان مناسبی جهت یافتن دوست و یا شریک آینده زندگی نیست، این‌ معامله‌ ای‌ زیانبار است‌ كه‌ در بسیاری‌ مواقع‌ ضرر آن‌ قابل‌ جبران‌ نیست، خانواده شما بهترین دوست شماست
faryabi
کاربر عادی
مشخصات
ahmad
شماره عضویت: 500
تولد واقعی
1392/09/24 تولد کلوبی
حالت امروز: معمولي هستم
0 ميانگين پست
9 پست
0 نظر
5 لایک گرفته شده
لایک داده شده
0 بازنشرها
1 دنبال کرده است
0 دنبال شده است
1 طرفداران
0 مديريت گروه
1 عضويت در گروه
0 دعوتنامه‌هاي تاييد شده
2 دفعه اعلام حضور روزانه
0 دقیقه مدت زمان حضور کاربر
10199 مرتبه بازدید کاربران
63.5 امتیاز کل
وضعیت: کاربر عادی
درجه کاربری
1392/11/17 اخرین ورود کاربر
1392/11/17 اخرین ارسال پست
1392/11/17 اخرین کلیک کاربر
آي پي وارده: 5.159.48.122
اطلاعات شخصی
علاقه مندی ها
کد QR شخصی
مدال ها
دنبال کننده ها
اخرین بازدیدکننده ها
این امکان فقط برای کاربران وی آی پی مقدور می باشد
جهت تبدیل به کاربر وی آی پی کلیک نمایید
کاربران هم عقیده
گروه های من


17/بهمن/1392 - 22:59

بینا کردن مرد نابینا ابوبصیر که نابینا بود چنین روایت می‌کند: خدمت حضرت امام محمد باقر علیه السلام رسیدم و گفتم:«آیا شما وارث رسول خدا هستید؟» امام باقر علیه السلام فرمود:« بله.» گفتم:«آیا رسول خدا وارث انبیاء است و از همه آنچه انبیاء می دانستند، آگاه بود؟» فرمود:«بله.» گفتم:« آیا شما قدرت بر زنده کردن مردگان و شفای نابینایان را دارید؟» امام فرمود:« به اذن خدا، بله.» سپس فرمود:« جلو بیا، ابا محمد!» من جلو رفتم. امام دست مبارکش را بر صورت و چشمان من کشید و من ناگهان خورشید و آسمان و زمین را دیدم و بینا شدم. آن‌گاه امام باقر علیه السلام به من فرمود:«آیا دوست داری به همین حال باشی و روز قیامت مانند همه مردم با تو رفتار شود یا به حالت قبلی و نابینایی بازگردی و در قیامت، اهل بهشت باشی؟» گفتم:«نه، به همان حال قبلی برمی گردم.» امام دوباره دستی بر چشم های من کشید و من نابینا شدم.


17/بهمن/1392 - 22:57

علامه مجلسی (رضوان الله تعالی علیه) می فرماید: که بسیاری از تالیفات متاخرین این حکایت ذکر شده و در بعضی از آن کتب جملات امام علیه السلام به نحوه ی دیگر ذکر گردیده است که از آن جمله است: «پروردگارا، شیعیان ما از ما هستند و اضافه ی بر ما شده اند، خدایا اینها گاهی بدی می کنند و گاهی تقصیر می کنند و گاهی خطا می کنند ، ما را صاحب خود می دانند ، ما را از خود راضی می دانند، ما هم آنها را با همه ی گناهانشان قبول کرده ایم و خطاهای آنها را تحمل می کنیم زیرا بالاخره برگشت آنها به سوی ما است و آنها از ما هستند و به خاطر خصوصیتی که آنها به ما دارند و اتکایی که آنها به ما کرده اند مثل اینکه ما صاحب گناه هستیم.زیرا بنده و کارهای بنده به آقایش مربوط می شود و برگشت مملوک به موالی اش خواهد بود.خدایا گناهانی که آنها به خاطر اتکال بر حبّ ما و طمع در ولایت ما و به امید شفاعت ما کرده اند، بیامرز. خدایا آنها را در میان دشمنان ما به خاطر گناهانی که کرده اند مفتضح نفرما. خدایا کارهای آنها را در قیامت به عهده ی ما بگذار همانطوری که امور آنها را در دنیا به عهده ی ما گذاشته ای. خدایا اگر اعمال آنها ناچیز و سبک وزن است ، اعمال آنها را به خاطر ولایت ما سنگین قرار بده و درجات آنها را به خاطر محبت به ما بالا ببر.» برای سلامتی حضرت مهدی علیه السلام صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم والعن اعدائهم منبع:ملاقات با امام زمان علیه السلام در کربلا ص


17/بهمن/1392 - 22:53

رسول خدا صل الله می فرمایند : یا علی نه چیز مایه فراموشی است خوردن سیب ترش ؛ گشنیز ؛ پنیر ؛ نیم خورده موش ؛ خواندن نوشته در قبرستان ؛ راه رفتن میان ذو زن ؛ زنده انداختن جانور از بدن ؛ حجامت در فرو رفتگی پشت گردن ؛ ادرار کردن در آب


17/بهمن/1392 - 22:52

حضرت علی (ع) می فرمایند : کسی که نهال هوس غذاهای گوناگون در دل بکارد . میوه های دردهای گوناگون بچیند ونیز می فرمایند زندگی را برای خوردن مخواه , بلکه خوردن را برای زندگی بخواه (غررالحکم ص 484 --- شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید ج 20 ص 333)


17/بهمن/1392 - 22:50

محمد بن یوسف شاشی گفته است: به بیماری ناعلاجی مبتلا شدم و مال بسیاری را برای معالجه آن، مصرف کردم؛ ولی فایده نبخشید. نامه‌ای به ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف نوشتم و از او خواستم برایم دعا کند. امام علیه السلام در پاسخ نامه‌ام نوشت: «ألبسک الله العافیة و جعلک معنا فی الدنیا و الآخرة؛ خدا به تو لباس عافیت بپوشاند و در دنیا و آخرت، تو را با ما قرار دهد». در کمتر از یک هفته، بیماریم برطرف شد. جریان را با یکی از پزشکان در میان گذاشتم؛ او گفت: «برای این درد، دارویی نمی‌شناسیم، و سلامتی تو بدون شک از سوی خدا ]و بدون اسباب طبیعی[ بوده است» (کلینی، 1388: ص436؛ حدیث11؛ مفید، 1413 (اول): ج2، ص357ـ358)


24/آذر/1392 - 21:59

در قرآن دربارهء "شفاعت" (به اين عنوان ) در حدود سي آيه آمده است ( بحث ها و اشارات ديگري نيز به اين مسأله با عناوين ديگر ديده مي شود. آياتي كه در قرآن پيرامون "شفاعت" آمده است را ميتوان به چند دسته تقسيم كرد : اول ـ آياتي كه به طور مطلق شفاعت را نفي مي كند؛ لانْفِقوا مِمّا رزقناكُم مِنْ قَبلُ اَن يأتي يَوم لا بيعُ فيهِ وَ لا خلة وَلا شفاعَة...: پيش از انكه روزي فرا رسد كه نه داد و ستدي هست و نه دوستي و نه شفاعتي، از آنچه روزيتان كرده ايم انفاق كنيد... (سورهء بقرة؛ آيه 254) وَ لا يُقبَلُ مِنها شَفاعَة...: و از كسي شفاعتي نپذيرند... (سورهء بقرة؛ آيه 48) در اين آيات راههاي متصور براي نجات محرومان غير از ايمان و عمل صالح چه از طريق پرداخت عوض و ديُون مالي و مادي، يا پيوند و سابقهء دوستي و يا مسأله شفاعت نفي شده است. حتي در مورد بعضي از گناهكاران مي خوانيم؛ فَما تَنفَعَهُم شفاعَة الشافِعين...: شفاعت شفاعت كنندگان به حال ايشان سودي ندارد... (سورهء مدثر؛ آيه 48) دوم ـ آياتي كه شفيع را منحصراً خداوند متعال معرفي مي كند و شفاعت را فقط مخصوص ذات اقدس الهي مي داند؛ مالَكُم مِن دونِهِ مِ


24/آذر/1392 - 21:57

حضرت علی علیه السلام می فرمایند : خداوند به داود (ع) وحی فرمود : تو اراده ای داری و من هم اراده ای ، ولی فقط آنچه من می خواهم واقع می شود . پس اگر تسلیم خواست من شوی خواست تو را هم تامین می کنم . اما اگر تسلیم خواست من نشدی تو را در راه خواسته ات به زحمت می افکنم آنگاه همان می شود که من می خواهم . بحار الانوار ج 5ص104


24/آذر/1392 - 21:55

حضرت علی علیه السلام می فرمایند : خداوند به داود (ع) وحی فرمود : تو اراده ای داری و من هم اراده ای ، ولی فقط آنچه من می خواهم واقع می شود . پس اگر تسلیم خواست من شوی خواست تو را هم تامین می کنم . اما اگر تسلیم خواست من نشدی تو را در راه خواسته ات به زحمت می افکنم آنگاه همان می شود که من می خواهم . بحار الانوار ج 5ص104


24/آذر/1392 - 21:52

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی دار سلام من برتما کرمانیهای عزیز وبرای سلامتی اقا امام زمان 0عج9صلوات