21805faryabi: بینا کردن مرد نابینا ابوبصیر که نابینا بود چنین روایت می‌کند: خدمت حضرت امام محمد باقر علیه السلام رسیدم و گفتم:«آیا شما وارث رسول خدا هستید؟» امام باقر علیه السلام فرمود:« بله.» گفتم:«آیا رسول خدا وارث انبیاء است و از همه آنچه انبیاء می دانستند، آگاه بود؟» فرمود:«بله.» گفتم:« آیا شما قدرت بر زنده کردن مردگان و شفای نابینایان را دارید؟» امام فرمود:« به اذن خدا، بله.» سپس فرمود:« جلو بیا، ابا محمد!» من جلو رفتم. امام دست مبارکش را بر صورت و چشمان من کشید و من ناگهان خورشید و آسمان و زمین را دیدم و بینا شدم. آن‌گاه امام باقر علیه السلام به من فرمود:«آیا دوست داری به همین حال باشی و روز قیامت مانند همه مردم با تو رفتار شود یا به حالت قبلی و نابینایی بازگردی و در قیامت، اهل بهشت باشی؟» گفتم:«نه، به همان حال قبلی برمی گردم.» امام دوباره دستی بر چشم های من کشید و من نابینا شدم.
اینترنت مکان مناسبی جهت یافتن دوست و یا شریک آینده زندگی نیست، این‌ معامله‌ ای‌ زیانبار است‌ كه‌ در بسیاری‌ مواقع‌ ضرر آن‌ قابل‌ جبران‌ نیست، خانواده شما بهترین دوست شماست

بینا کردن مرد نابینا ابوبصیر که نابینا بود چنین روایت می‌کند: خدمت حضرت امام محمد باقر علیه السلام رسیدم و گفتم:«آیا شما وارث رسول خدا هستید؟» امام باقر علیه السلام فرمود:« بله.» گفتم:«آیا رسول خدا وارث انبیاء است و از همه آنچه انبیاء می دانستند، آگاه بود؟» فرمود:«بله.» گفتم:« آیا شما قدرت بر زنده کردن مردگان و شفای نابینایان را دارید؟» امام فرمود:« به اذن خدا، بله.» سپس فرمود:« جلو بیا، ابا محمد!» من جلو رفتم. امام دست مبارکش را بر صورت و چشمان من کشید و من ناگهان خورشید و آسمان و زمین را دیدم و بینا شدم. آن‌گاه امام باقر علیه السلام به من فرمود:«آیا دوست داری به همین حال باشی و روز قیامت مانند همه مردم با تو رفتار شود یا به حالت قبلی و نابینایی بازگردی و در قیامت، اهل بهشت باشی؟» گفتم:«نه، به همان حال قبلی برمی گردم.» امام دوباره دستی بر چشم های من کشید و من نابینا شدم.

1392/11/17 - 22:59